Montoya heeft de verwachtingen vrij goed ingelost, zijn Williams ietsje minder. Gezien zijn reeds rijkgevulde palmares kan hij echter geen revelatie genoemd worden.
Bernoldi geniet de twijfelachtige eer dat het aan zijn ondermaats presterende Arrows kan gelegen hebben. Hij draaide toch meestal in de buurt van Jos V. uit H., maar is dat eigenlijk een referentiepunt?? Niemand kan echter ontkennen dat de Arrows ondanks hun magere resultaten, zich toch zowat konstant in de camera hebben gereden, dus qua marketing scoren zij bijzonder goed, en er zijn mensen die dat belangrijk vinden (die van Orange alleszins).
Ik deel de mening van TiBo wat Alonso betreft.
En dus blijft er voor mij slechts één revelatie over: Raikkonen!
Talent zat. De Sauber mag dan wel konstant vooruitgang boeken en tot de betere middenmoters behoren, hij haalt nog steeds niet het niveau van een niet zo beste Williams. Al leek de Williams van Ralfff toch wat betrouwbaarder dan die van JPM
(Het kan natuurlijk ook nog aan het manneke liggen).
Volgens mij kunnen we pas in 2002 die twee talentrijke nieuwkomers ten volle evalueren. De Mc Laren van Raikkonen wordt verondersteld evenwaardig te zijn aan de Williams van Juanito Pablito.
Jan
|