View Single Post
Old 05-04-2004, 10:25
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular

Ik heb mijn twijfels over de straffen die somige piloten kregen:

Bert Longin rijdt rechtdoor in een chicane, maar is hierdoor niet vlugger, volgende ronde is zijn beste ronde (maar blijft nu keurig op de baan) en deze tijd wordt hem afgenomen!!! Ik begrijp niet waarom, en Bert even min???

Wagen 23 met Van Hover Jürgen en Van Helsuwe Peter (onze wagen) in race 1 rechtdoor in chicane terecht een stop en go (Jürgen wou een aanrijdig vermijden, maar vindt wel dat zijn straf terecht was), race 2 rijdt Peter, juiste even tegen een banden stapel bij het inkomen van de chicane, weerom een stop en go, ik ga naar de direktie met de vraag of die straf niet te streng is, het antwoord is duidelijk: " ja eerst in race 1 recht door en nu die bandenstapel omver, dan is hij ook in race 1 met veel wiel spin na de stop en go buiten gereden." Ze hadden er niet aan gedacht dat het om 2 verschillende piloten ging, en het was onze wagen niet die vertrok met veel wielspin, het bleek om de wagen na ons te zijn.

Spijtig, want we waren echt heel goed bezig, ondanks we nog maar juist de wagen hadden (was maar pas woensdag klaar). Op de vrijdag training was er een Clio die over de heuvel zijn banden aant opwarmen was, hij had echter niet gezien dat onze wagen eraan kwam en bang voortrein krom, spiegel eraf, voorruit stuk, rechter flak,... We waren maar juist klaar voor de crono's zaterdag.

We denken dat we anders in de race een top 5 plaats hadden kunnen rijden.
Reply With Quote