Vandaag kreeg ik een telefoontje van onze derde piloot welke me droogweg vertelde dat hij toch nog een jaartje rally ging rijden... de eerste race was hij nog niet in orde met z'n omloop licentie, dus zeker niet onze schuld. (alhoewel hij toch niet had kunnen rijden tijdens de eerste race wegens startverbod teveel db's), er zou natuurlijk een eerlijke terugbetaling plaats gehad hebben..... moest hij reeds betaald hebben.
Dus van een verbroken mondelings akkoord gesproken ...... , een kleine domper op ons budget en onze goedgelovigheid !
Daarom zijn we terug op zoek naar een snelle, geen brokkenmakende piloot en dan nog bovendien met een goedlachs karakter, en dit voor het resterend seizoen (5 Races)
We voelen het aan komen .... het podium is niet zo ver meer af met ons Meganeke, nog enkel wat sleutelen aan lawaai.....
Bel: 0475/45.54.48
Indien onvindbaar rij ik gewoon met Louisette een seizoeneke rond, ze zal dan een "tandje" bij moeten zetten en volop 2 uur moeten "fietsen" maar da ga wel lukken, 't is een harde.
Doei
LUC
GM RACING