View Single Post
Old 08-04-2004, 14:31
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Ik geloof niet echt dat Spa veel te vrezen heeft, ... zelfs niet met de hoge prijzen.

- Spa ligt nu eenmaal op een "veellanden-punt". Je vindt daar nederlanders, duitsers, luxemburgers, fransen, belgen, engelsen, ... . Belgium? The capital of europe!
- Spa wordt ook beschouwd als één van de laatst resterende groten. Een circuit waar nog maar weinig aan gesleuteld werd (door Tilke) en waar 'hart' belangrijker is dan 'brains'.
- Mensen geven niet echt om de prijs. Tuurlijk betalen ze liever minder dan meer, maar er zijn genoeg personen die € 400 over hebben voor een ticketje Spa.

Op een persoonlijke noot kan ik zeggen dat ik dit jaar op Spa een ticket wou bestellen voor Gold 3. Spijtig genoeg waren die al allemaal uitverkocht. Ik heb dan ook genoegen moeten nemen met Gold 2
Om maar aan te geven dat ik de prijzen op Spa redelijk duur vind, maar er veel mensen zijn die daar niet van wakker liggen, ... en dan neem ik aan dat het niet allemaal bedrijfsleiders zijn met een mooi salaris, een interesse in Formule 1 en de tijd om er naar komen te kijken. Toch?