Sennake,
Voor de goede orde: wanneer je vanuit de "garage" wacht tot de start geweest is, verschijnt korte tijd later het groene vakje, waardoor je alsnog kunt deelnemen door uit de pit te starten.
Wanneer je echter al op de grid staat en je komt tot de ontdekking dat je nog moet tanken dan heb je zwaar pech. Wanneer je nu nog de grid verlaat beschouwd het spel dat als opgave en kun je na tanken niet meer terug op de grid.
Ik zag trouwens pas afgelopen zondag dat m'n kwalificatietijd op Monza de afgelopen race een verbetering van m'n PR met 3-tiende was.
Helpt misschien toch wel, 6 weken niet GPL'-en.
Hoewel... de race was rampzalig, vergeet 'm in de versnelling te zetten bij de start. Lag ik direct helemaal achteraan.
Vervolgens, door m'n vloeken en tieren op mijn eigen stommiteit vlieg ik er in de eerste ronde al direct een keer naast .
Mede door concentratiegebrek (en lege maag - ik was net thuis van m'n werk) vloog ik er ook nog eens 2 keer naast doordat ik de verhalen die boven in de chat-area verschenen probeerde te volgen.
Ik ben door die verknalde start de hele race niet meer in m'n ritme gekomen...eigen schuld dus.
Nou ja, volgende keer beter hoop ik dan maar.
In elk geval bij deze nog gefeliciteerd Roel (teammaat)
En Franky natuurlijk ook, maar dat had ik al gedaan.
BTW, Franky kennende van een aantal races in het vorige seizoen, tipte ik hem al op voorhand als een van de favorieten voor dit seizoen.
Ton (Gugger) viel me wat tegen de eerste race, misschien dat hier toch wat mogelijkheden voor het BJW-Eagle team liggen...