Quote:
Originally posted by Autofan
Met alle respect Philippe, maar volgens mij hebben de organisatoren niet genoeg nagedacht.
|
@Autofan,
Als je zo gaat redeneren dan durf ik te beweren dat sommige deelnemers de reglementen niet goed hebben gelezen. Het is maar door welke bril je kijkt  Dan hadden ze van te voren kunnen weten hoe de vork in de steel zit.
Wat betreft de organisatie, volgens mij hebben ze de winter goed gebruikt. De Mini's zijn in 2004 flink verbeterd, het kijkspektakel is stukken beter als vorig jaar.
Quote:
Originally posted by ph.bonneel
reglement is reglement vind ik; het standpunt van MINI is duidelijk gesteld geweest tijdens de eerste briefing en daar waren er geen reacties, dus iedereen akkoord! Ik begrijp niet dat na de races dan gediscussieerd wordt van zus en zo... het reglement is er voor iedereen!
|
100% akkoord
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|