beste steve
ik trachtte dus het verschil duidelijk te maken tussen non-contact en contact, maar helaas heb je niet de moeite genomen om mijn ingezonden stuk aandachtig te lezen. Ook wij zitten met het probleem "bangers". Het publiek komt er in grote getale op af, maar wij willen graag de Nascars V8 verder uitbouwen. Dat is op en top autosport. De vraag is of er publiek komt voor de non-contact klassen. Liefhebbers zoals jij bijvoorbeeld. En als je dan gaat vergelijken weet ik zeker dat ook jij circuitracen saai vindt als toeschouwer. Niet als coureur, want Eau Rouge met 240 kmp/u is ook wel leuk. Jij bent zeer waarschijnlijk geen coureur, maar een gewaardeerde toeschouwer (correct me if a wrong) en als jij graag veel geld betaalt om af en toe een Cliootje of een Mini voorbij te zien tuffen, dan wil ik je toch uitnodigen 19/20 juni tijdens days of british power. Dan zie je pas echt autosport, waarbij diegene met de grootste protemonnaie niet vanzelfsprekend wint. En dan nog een kleinigheidje: beoordeel mensen niet op hun uiterlijk. Ik heb "hele gewone mensen"de zogenaamde chiquere mensen echt om de oren zien rijden. En de sfeer tijdens Short Circuit wedstrijden is op en rond de baan eerlijker en meer open. Welkom!
|