Thread: CAMSO op VTM
View Single Post
Old 14-04-2004, 22:15
Guy's Avatar
Guy Guy is offline
De Paddock Regular

Beste CAMSO Belgium,

Hartelijk dank voor je antwoord. Mijn handen wriemelen al enkele dagen om hier een antwoordje te geven op de vele soms onzinnige kommentaren.

Ik ben een circuitfreak in hart en nieren , maar kan enorm genieten van het ovaal-gebeuren.
Twintig jaar geleden gingen we geregeld naar KaldenKirchen (Duitsland) en Wimbledon (Engeland) voor de Hot-Rods en Superstox (formule 1 en 2). Klassen waarin snelheid en stuurmanskunst enorm primeren (vooral als je weet dat de snelsten achteraan starten en slechts een tiental minuutjes hebben om naar voren te stormen ZONDER KONTAKT te maken) en waarbij het geluid van deze machientjes je een 'eargasm' bezorgde.
Ik heb er steeds van genoten.

Ik was ook op de opening van de ovaal in Rockingham (Engeland) en tijdens de jaarlijkse Racing Show van Birmingham is de demonstratie van Superstox, Hotrods en grassrods adembenemend.
Stuurmanskunst, spektakel en een prachtig geluid , wat wil je nog meer ?

Ach ja, ik heb in Ruisbroek ook al enkele Bangerraces 'meegenomen' en ja voor één keer mag dat wel.
Je moet het maar durven ! Verleden jaar trouwens naar Wimbledon geweest in november voor het World Championship !!.
Een overvolle tribune (meer dan 12000 mensen, waaronder 1000 Belgen !) , een vol avondprogramma van 18.00 tot 23.30 uur en spanning en spektakel , EN GEEN ENKELE HOOLIGAN !!!
Het mag toch wel.
Ook dat is een stukje autosportgeschiedenis !!!!