Dank PDG RACING voor aanmoediging ... en trouwens proficiat met je eerste podium !
Ik persoonlijk heb geen last met je turbo motor 1800 cc., (zoals Yannick 88 naar voor brengt ) in klasse 2 hoor je trouwens ook niet thuis (geen schijn van kans) ...ik persoonlijk wou geen "slapende honden" wakker maken .... maar ik denk dat de bal aan het rollen gaat en ik heb hem zeker niet in gang gestoken.
Ja Selespeed, met ANDERS TANGEN is het budget terug in evenwicht, budget is heel belangrijk in de autosport.....jammer.
Gisteravond zijn we wagen weest ophalen met de nieuwe veranderde uitlaatlijn, héél knap gemaakt en zal zeker voldoen aan de normen. - Enkel wordt nu zaterdag aan het inlaatsysteem gewerkt (door Patrick & mij) want men hoort duidelijk dat het meeste aanzuiglawaai daarvandaan komt.
Dan gaan we volgende week donderdag een training meepikken met db meting, een mogelijkheid is wel met mijn vermaarde overdosis geluk dat het circuit van Zolder net dan die donderdag gesloten is of voorbehouden voor één of ander evenement.
Doei
Luc
GM RACING