View Single Post
Old 16-04-2004, 16:25
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by fordje
Wat mij vooral opvalt is het feit dat Rossi (als er iemand is die dat kan is hij het wel....) er wel in slaagt de Yamaha op een knappe eerste plaats neer te zetten. Terwijl Checa, toch ook geen "doetje", toch meer dan 1' moet toegeven op zijn teammaat.

ALs ze beide met dezelfde motor rijden en dezelfde support krijgen is het alleen maar des te opvallender wat die "kleine" uit Italië op twee wielen allemaal kan gedaan maken.

Een ding is zeker, bij Honda vreten ze hun banden op als Rossi er zondag in slaagt bij zijn eerste officiële GP voor Yamaha de eerste plaats voor hun neus weg te kapen.

Van mij mag hij er in elk geval al aan beginnen, spijt de dominantie van Rossi is er (in tegenstelling tot wat gebeurd met Ferrari F1) niet echt iemand die het hem niet gunt. Daar is hij teveel spektakelman en entertainer voor.
100% mee eens. Ik dacht toch dat Rossi meer ging sakkeren en pas later op het siezoen zijn beste beentje zou voorzetten maar als hij zo begint, oooh boy.
Als er 1 zijn banden zal opvreten is het Checa wel. Die Rossi toont eens dat het wel kan.

Dit wordt MotoGP ten top.

Reply With Quote