Prachtige race, waar eigenlijk alle merken toch aan elkaar gewaagd zijn, maar eigenlijk kregen de opel - teams naar mijn mening geen gelijke kans, het aantekken in de eerste boch tussen schneider en de audi's was meteen het gespreks onderwerp terwijl Timo Schieder met zijn vectra in de volgende draai er gewoon langs achter uitgetikt wordt (zo kon ik uitmaken volgens de beelden) maar officieel ging het hier om een "slipper"

nu een ding lijkt mij zeker als we zien dat Dumbreck (21é startplaats) uiteindelijk 6é eindigd en Schieder na zijn "slipper" van achteraan in het veld nog 8é wordt ben ik echt benieuwd waar die gasten zouden eindigen als ze ook eens met de eertse 5 op de startgrid konden vertrekken .
HH Frentzen daarentegen is naar mijn mening door Opel een beetje teveel naar voor geschoven als "pronkstuk" F1 is nog altijd geen DTM en dat hebben we vandaag zeker mogen zien, maar de eerste race wil nog niks zeggen en de kaarten liggen nog open voor alle teams, alvast knap gedaan van Mercedes en Audi die de podium plaatsen mochten verzilveren.