Quote:
Qua publiek zullen ze hoogstwaarschijnlijk nooit kunnen tippen aan de F1, maar in mijn ogen moet je voor pure racerij en OOK sportiviteit eerder daar zijn dan wat algemeen als het hoogtepunt van de autoracerij wordt beschouwd.
|
Ik heb het waarschijnlijk een beetje te vaag geformuleerd maar dit is eigenlijk wat ik bedoelde.
Ik meet de populariteit ook niet aan het aantal tv zenders, het is echter wel een vaststelling dat het enorm aan populariteit aan het winnen is, getuige daarvan dat er meer en meer zenders het uitzenden.
Laat het me zo zeggen : een autoliefhebber zal vandaag meer plezier beleven aan een MotoGP dan aan een F1 race ( op tv wel te verstaan ) omwille van het racen. Daar is het per slot van rekening toch om te doen, man tegen man(nen) aan het stuur van machines waarvan wij alleen kunnen dromen en jammer genoeg schiet de F1 daar in te kort. Daar kan Ferrari uiteraard niets aan doen, het zijn de anderen die maar beter moeten werken om op hetzelfde niveau te komen.
Soit, ik zal altijd naar een F1 race blijven kijken hoor ( als ze niet samenvalt met MotoGP of WSBK, ik dat moment beslist geen bj krijg of mijn vriendin er niet is om mee te spelen, kortom als ik niets beter te doen heb

)