Thread: CAMSO op VTM
View Single Post
Old 19-04-2004, 22:17
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Breezz
Ik ben een tijdje niet op De Paddock kunnen komen, maar nu ik dat hier zo allemaal lees, zijn er toch een aantal dingen waar ik graag op zou willen reageren

VTM een achterlijke zender?? Op welke basis baseer je je dan? Omdat het iets toont dat jou niet interesseert? Als ik naar een reportage over bv. de Romeinen kijk op TV1 (en nee dat interesseert me niet ) dan mag ik TV1 een achterlijke zender noemen?

Wel omdat je erom vraagt zal ik eens duidelijk maken wat ik onder meer bedoel met "achterlijk":
heb je al eens goed de reclamespots bekeken en beluisterd op Vtm? Ik vraag me af voor wat ze ons hier houden!!
De reclamespots zijn zo afschuwelijk slecht en laag bij de gronds dat het gewoon niet meer om aan te zien is.

Nu ga je zeggen Vtm maakt toch de reclamespots niet, neen, maar ze zenden ze wel uit wat maakt dat zij ervoor verantwoordelijk zijn als de kijker het afbolt!

En dat zou je elke dag moeten slikken, steeds dezelfde tergende zever? Nee, ik sinds een hele tij niet meer.

En het kan anders wat betreft reclame, kijk eens naar Ned 1, 2, 3, daar houden ze ons tenminste niet voor achterlijke boerenkinkels.

Daar komt nog eens bij dat programma's zoals Telefacts steeds weer de realiteit totaal verdraaien, lees er maar de weekbladen op na waarin telkens weer boze lezersbrieven staan van mensen die met de beste bedoelingen aan zulke programma's meegewerkt hebben.

Sensatie en miserie, als ze dat kunnen tonen zijn ze gelukkig!