View Single Post
Old 27-04-2004, 14:17
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Re: GOODWOOD - Festival of Speed

Quote:
Originally posted by Huudo
Yo de mannen,

Ik weet niet of deze hier in het rijtje hoort, maar ik post di bericht maar even in deze categorie.

Ik heb net mijn tiketten geboekt voor het Goodwood Festival of Speed. Dit jaar zal het Festival voor de 10 keer doorgaan - een jubileum, en wie de Engelsen kent weet wat er dan op het programma staat - en wel van 10 tem 12 juli. Ik ga op 10 en 11 juli naar ginder.

Kort even samengevat wat voor lekkers er ginder te zien/ruiken/beleven zal zijn:

° Er komt een American drag-car racer goed voor 1110pk bruut geweld
° Alle Britse F-1 teams + Ferrari zullen er alle dagen rijden met het laatste nieuw equipment (2002)
° Ik citeer: "Look out in the paddock for familiar faces such as David Coulthard, Ross Brawn, Murray Walker, Martin Brundle, Frank Williams, Patrick Head, David Richards and Adrian Newey. " Meenemen dus die prints!
° 100 jaar Ford
° De LeMans winnaar van dit jaar: YES, de Bentley
° Red Arrows, Ik citeer: "However, due to other commitments, they will only display on Friday 11th July this year"
° Mercedes heeft de nieuwe SLR on display en zal demo runs doen met de W196 Steamliner
° Ferrari met heel wat machienerie uit de jaren 60 en 70
° Porsche - idem voor Porsche met ook de GT-1 en misschien enkele demo-runs met de nieuwe Carrera-GT
° WRC - oa. Lancia 037, Stratos, S4 - Audi S2 - FordRS200
° Verder nog Renault, Peugeot, Toyota
° .......

Veel te veel om op te noemen.

Ik ben er nog niet uit of ik 15 of 20 rollen van 36 moet meenemen.

Ik kijk er al naar uit en begin met aftellen - de hemel op aarde!!

Zijn er nog Paddockers die gaan?
Ja, ikke in 2004 dan Maar ik rij al mee met een zekere Huudo

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote