Ik gebruik sluitertijden van 1/250 tot 1/500 , en heb tamelijke resultaten..., de kunst is om de wieltjes draaiend te houden , en snelheidsgevoel in de foto te leggen. Volgens mij heb je eerder een prob dat de foto niet scherp is omdat de autofocus niet snel genoeg is, en scherpgesteld had een fractie van een seconde eerder dan waar de auto zich op de foto bevindt... (oef, hij is er uit...

) Ik stel altijd scherp waar ik de auto ga kieken, en probeer dan de auto te pannen en op de goede moment af te drukken... wat trouwens niet altijd lukt, maar wél tamelijk goede resultaten geeft. (in elk geval beter dan het apparaat te laten auto-focussen...) Hou verder altijd in gedachten dat apparatuur zéér belangrijk is om mooie racewagenpics te schieten, en amateurs zoals ik bv met onze low budget apparaatjes wél tamelijk mooie pics kunnen schieten, maar géén topkwaliteit mogen eisen... Die pro's zeulen niet voor niets met van die knoerten van lenzen en rond... ik grandeer U dan ook nog eens dat niet al hun foto's "gelukt" zijn...
Groot is echter de voldoening als er dan toch eens een mooie tussenzit van een tegenstuurende, met vlam aan de kont hangende, met een geblokkeerd wieltje remmende, spinnende, of anders poserende bolide