Quote:
Originally posted by Driesco
Knappe wedstrijd Bart en Jef, al hebben we met de rode Porsche nr 6 er alles aan gedaan om jullie bij te benen.
Spijtig genoeg voor ons lukte dat niet omwille van de Db.
Knappe, spannende laatste 15 min. Bart wetende dat ze op 8 seconden liggen, spannend hé.
|
Bedankt Dries...

(btw: de nr 6 ging hard... heel hard)
Bij deze een kort verslagje van onze kant:
De training werd aangevat met dezelfde instelling als de vorige race... de wagen leren kennen en uitrijden...
De turbodruk werd verhoogd, dus weer effe opletten.
Ik reed uit, en na 1 ronde zwarte vlag... teveel dB's...
dus... turbodruk terug omlaag...
dan heb ik effe alles op alles gezet en heb ik er toch nog een 1'46"440 kunnen uitpitsen, goed voor een 2e startrij.
Senior heeft de start genomen, en heeft op een mooie afstand de kopgroep gevolgd... bij de start heeft pa zich een beetje laten terugzakken, maar heeft dan na 2uur het stuur aan mij overgegeven op een mooie 4e plaats...
Ik was nog maar net buiten, of er werd mij al duidelijk gemaakt dat ik vlak achter de 3de zat... dus... gaas met da ding...
en toen begon de pret.
Moet wel gezegd worden dat de piloot van de Porsche n°4 (Peeters) zeer sportief gereden heeft... ik heb mij goed geamuseerd...
Het heeft toch een tijd geduurd vooraleer ik voorbij hem geraakt ben...
Op een bepaald moment heb ik een gat kunnen slaat van 13sec, en vanaf dan heb ik mij 3e plaats gecontroleerd...
Op een half uur voor het einde lag er op een paar plaatsen van het circuit een gevaarlijk oliespoor... ik heb me dan heel rustig gehouden, maar intussen was de nr 4 op 7 sec van mij genaderd.
Toen heb ik effe mijn spreekwoordelijk "knopje" omgedraaid en ben ik alles uit de kast beginnen halen (na 2 uur in da heet machien, 'k was stikdood). Toen had ik na 3 ronden ineens 19sec voorsprong en toen was ik gerust... daar stond Danny met zijn vlag...
Blijkt achteraf dat ik op 11sec van de 2de genaderd was...
Alleszins een dikke proficiat voor MSE...! deze mensen leveren schitterend werk.