View Single Post
  #37  
Old 20-03-2010, 16:50
Walter's Avatar
Walter Walter is offline
Kraftbayer
 
Join Date: Mar 2004
Location: Turnhout
Posts: 233
Hallo,
Ik wil hier even reageren want er is precies iets in gang geschoten op DE PADDOCK.
Ik wist niet dat sommige mensen zich zo vlug "gepakt" voelden door mijn reacties op hun treads.Blijkbaar zijn er mensen bij met een erg kort lontje
Dit kan gebeuren ieder zijn eigen karakter.
Het is niet mijn bedoeling geweest om hun werk af te breken maar om op bepaalde vragen een antwoord of reactie los te krijgen.
Het is nu eenmaal zo als je veel post over een model je daar dan ook reactie op kunt verwachten.Negatief of positief dat laat ik in het midden.
Ik heb in het verleden ook enkele modellen gepost en omdat daar maar 1 of 2 reacties opkwamen denk ik dat het grote deel geen intresse heeft in die vorm van modelbouw.Daarom bouw ik enkel nog maar en plaats geen modellen meer op het forum.
Ik verkondig ook mijn eigen mening over iets maar zeg dit dan ook duidelijk erbij dat het mijn mening is.
Op de aktie van DE PADDOCK Modelbouwadmins om mij een rode kaart te geven daar heb ik geen probleem mee.Dat is hun recht als ze menen dat het goed is voor het imago van het forum.
De reden waarvoor daar ben ik over geinformeerd geweest en dat is uitgesproken.
Als ik dan de bedoeling van DE PADDOCK MODELBOUW ANNO 2010 lees dan begrijp ik wat hun standpunten zijn.
Het is echt MODELBOUW wat hun bezighoud en niet zozeer het ombouwen en veranderen van basismodellen.
Ik en nog sommige andere mensen zijn personen die een basis die-cast of een kit kopen en deze dan helemaal ombouwen of verbouwen tot een bestaande raceauto uit het racegebeuren."BASTLEN" noemen de Duitsers dit.Hier hebben ze zelfs een eigen forum voor.
Daarom is er misschien een groot verschil in bouwen.Ik bouw zoals de auto er in het echt uit ziet.MODELBOUWERS bouwen met detail voor elk stukje.
Mensen die modellen bouwen zoals ik kan men op 10 vingers tellen in België denk ik.
Ik vind dan ook dat iedereen zelf moet zien bij welke groep hij behoord.
Ofwel bij de MODELBOUWERS of bij de andere enkelingen die ook bouwen maar daar geen club of dergelijke van hebben.Deze mensen ontmoeten elkaar gewoonlijk op ruilbeurzen die eigenlijk voor de modelbouwers niet zo interessant zijn.
Ik bekijk dan ook niemand met een scheef oog omdat ze bepaalde "acties "ondernomen hadden.
Het is tenslotte een hobby en als we ons hier dan ook nog druk over moeten maken dan
Ik blijf wel de treads lezen en eventueel hier en daar een opmerking of vraag stellen maar voel U niet dadelijk gepakt als het iets is wat U stoort.
Netjes een antwoord of een argument geven lost dit op.
Mvg,
Walter

BMW...Kraftbayers!
Reply With Quote