View Single Post
  #40  
Old 15-09-2010, 01:49
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by gert mertens View Post
Als laatste heeft Guido ,onze voorzitter, gepost dat de paddock stillaan leegloopt...
Ik hoop écht dat dit niet aan mij wordt gerelateerd want hierbij voel ik me dan écht wel slecht
Mijn énige beweegreden dat ik lidgeld betaal binnen de Paddock is omdat ik die zelfde civiele modelbouw gedrevenheid NIET terugvind binnen KMK...
Ik kom énorm graag naar de meetings elke maand omwille van dat !
André en mezelf voelen ons ook binnen KMK als een vreemd eendje (2CV )
Nu ga ik nog eens iets vertellen éh...
(alweer een primeur)
Ik heb gehoord dat ook David Maes wenst lid te worden van de Paddock !
(of toch al zéker eens afkomen)
Dit is iemand die bike's bouwt op een geheel ander niveau éh mannen.
Dus voorzitter er beweegt wat in modelbouwland en voor de Paddock is dit énkel positief...dus wa zegt onze Gert,de koe bij de horens pakken en gaan met de banaan !

Grtz,
G
Het enige wat ik vaststel is dat het project "De Paddock Modelbouwclub" mislukt is. Wat begonnen is als een klein groepje waar demo's geven een primaire zaak was, is ondertussen uitgedraaid op een allegaartje. Je hebt uiteraard de trouwe "Paddockers", gasten die enkel en alleen op De Paddock posten en naar Paddock meetings komen, maar zij zijn een deftige minderheid aan het worden. En ondanks het feit dat we steeds geprobeerd hebben om van iedereen die dat wilde een betere modelbouwer te maken, moet ik hier nu, op ons allereigenste forum lezen dat ze nú wakker geworden zijn. Nú gaan ze zich verberteren qua niveau want nu hebben ze gezien hoe het moet. En opnieuw wordt er zelfs openlijk gezegd dat ze dan maar naar een andere club gaan omdat ze daar meer kunnen leren.

Dus, ofwel zijn Guy en ik dikke modelbouwprutsers die er niks van kunnen en ofwel hebben ze het gewoon niet willen leren van ons. In beide gevallen is alle moeite die ik er ooit ingestoken heb, voor niets geweest...

Ik herinner me nog als de dag van gisteren de eerste meeting dat je erbij was. Om de één of andere reden hing iedereen gewoon aan de lippen van de demo'er in kwestie. Maar, hij kwam niks nieuws laten zien. Hij vertelde het gewoon op een andere manier. Het zal wel aan mij liggen en de manier waarop ik demo's geef. Op zich kon ik dat alleen maar toejuichen. Maar, ik voelde toch een addertje onder het gras... En ja hoor, die was er wel.

Er werd me zelfs op een bepaald moment verteld dat André bij De Paddock zou komen omdat hij nergens zijn gading vond. Tot ik op een bepaald moment vaststelde dat hij niet naar De Paddock kwam. Hij zat bij KMK... Wat blijkt? Ze wilden het civiele promoten in hun club. Eerst eens even De Paddock komen goeiendag zeggen en de mannen warm maken om mee voor de kar te spannen. Dat pakte niet helemaal uit zoals gedacht, maar als ze de wedstrijdtafels komen volzetten, da's toch ook al iets. En wat deden die van De Paddock, ze zijn de tafels gaan volzetten... En wat lees ik hier? Dat er Paddockers zijn die nu naar Geel gaan trekken...

Maar dan toch nog doodleuk hier komen zeggen dat we onzen draai niet vinden in KMK... Nu kunt ge iedereen veel doen geloven, maar ikke niet.

Dus, gaan met die banaan? Prima, dan wordt het kiezen. Ofwel De Paddock, ofwel KMK. Ge kunt best lid zijn van de 2, maar dan moet het wel gedaan zijn om De Paddock paarden voor de civiele kar van KMK te spannen - zonder dat we er iets voor teruggekregen hebben, zelfs integendeel. Met alle respect, maar ik "hoor" al enkele jaren dat David Maes lid gaat worden...

Soit, wat ik wel weet, is dat ik het aantal mensen dat bij meer dan De Paddock alleen lid is, kan ik ondertussen op 1 hand niet meer tellen. Ik begin me dan ook hoe langer hoe meer de vraag te stellen voor wie of voor wat doe ik het en voor wie of voor wat laat ik 's nachts mijn slaap....

You tell me.
Reply With Quote