View Single Post
  #42  
Old 15-09-2010, 10:17
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by bdalover View Post
Er is maar 1persoon de schuld van dit alles en je weet wel wie dit is.
De miserie is begonnen met rallymen,Johan is weggebleven,ik "racer" ben weggebleven,Dominique is aan de kant gezet enz.
Er is nooit geprobeert alles terug op het juiste spoor te krijgen.
En uitspraken als:"Als het je niet aanstaat wat ik zeg ,stap het dan maar af ,dat komt hard aan.

Groetjes,

Racer
Ik moet u proficiat wensen, sedert uw komst naar De Paddock is er altijd ambras geweest. Wat we ook deden, nooit was het goed voor meneer. Ge zijt dan een hele tijd ziek geweest en vanaf de eerste keer dat ge terug waard, zat het er weer bovenhands op, maar dan nog erger.

De Paddock is een publiek forum en daarom dat ik zeg dat het vormen van een club op basis van een publiek forum mislukt is. Destroyed door gefrustreerde en depresieve kerels die niet beter te doen hebben dan hun eigen negativiteit op een forum te komen ventileren.

IK heb er genoeg van! Veel succes nog met de affiliaties met andere clubs. De displaycases zullen ter zijner tijd aan de betrokkenen nog geleverd worden en voor de clubkledij moet iemand anders dan maar zorgen.

Ik heb nog voldoende Fords en Honda's te bouwen en zal mijn tijd wel nuttiger kunnen besteden.

@ Nismo,
Bij een andere club zijn geen probleem? Wat dacht je van die mensen die in hun andere clubkledij voor de stand komen palaveren terwijl hun auto modellen niet bij ons staan? Wat ze dan alsnog bij De Paddock komen doen, vind ik erg verwarrend. Maar goed, ik ben blijkbaar de enige.

Soit, veel succes jongens met jullie "nieuwe" Paddock!
Reply With Quote