View Single Post
  #45  
Old 15-09-2010, 11:40
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Amai jongens, wat is dat hier allemaal.

@ Guido;
- Mensen die bij ons komen paraderen in hun clubkledij, zijn mensen waarvan we weten dat ze al jaren bij die club zijn aangesloten. Deze mensen hebben ook nooit gezegd dat ze mee onze stand komen bemannen, dus op die manier heb ik persoonlijk daar geen probleem mee. Ik heb ooit gezegd dat ik bij geen enkele club ga, maar voor DePaddock heb ik daar nooit een probleem van gemaakt, juist om de wat losse sfeer, de gezeligge babbel. Ik ben ook niet van plan om elders te gaan, gewoonweg omdat er ook ander zaken meespelen zoals werk, familie, ....

- Persoonlijk heb ik met niemand problemen binnen de Paddock en wil ik er ook geen gaan hebben. Ik probeer/probeerde steeds mijn steentje bij te dragen, hopelijk in positieve zin, zonder enige ambitie dan ook. Ik
Ik stond/sta met plezier vroeg op om als één van de eersten de stand op te bouwen op de diverse beurzen.

-Ik heb dan ook een heleboel bijgeleerd, van zowel jouw, Guy en anderen die demo's gaven, ook al waren er die voor mij persoonlijk minder interessant waren.

-Zelf keek/kijk ik elke maand er naar uit om de 3de vrijdagavond me te amuseren, even weg van alle andere zorgen en problemen, ik stak er zelfs verlof voor in, omdat ik anders pas later zou kunnen komen als ik middagpost had.

- Ook ik post op ander fora, zoals Modelbrouwers en Automotive, maar ik zie niet in wat daar het probleem is. Er zijn zelfs een aantal mensen die ik daar heb leren kennen en die nu ook naar de Paddock komen.

@ allen;
-Het enige wat ik altijd spijtig heb gevonden, is dat sommige problemen niet tijdig op tafel werden gegooid, maar achteraf werden besproken als het meestal te laat was.

-Langs de andere kant, wordt het niet eens tijd om met ons allen samen te gaan zitten en de problemen eens uit te praten, zonder mekaar allerlei verwijten te maken, zodat we, in mijn ogen volgend jaar met een propere lei kunnen beginnen, want op deze manier is er niks plezant meer aan. Hopelijk wordt de meeting van aanstaande vrijdag geen fiasco en zit ik daar niet alleen.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 15-09-2010 at 11:43.
Reply With Quote