View Single Post
  #72  
Old 29-11-2005, 23:21
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: Heuvelland
Posts: 851
Als regelrechte Peugeot-fan heb ik mij voorgenomen om alle Peugeot's 206 WRC met hun verschillende designs/piloten te verzamelen en dit in schaal 1/43, wel in Die Cast. Heb vandaag de rode 206 van Gronholm in Argentinie 2003 via ebay gekocht, maar heb wel de prachtige witte 206 van Gardemeister mislopen alsook de grijze 206 van Travaglia... Vind ik zeer spijtig, maarja, als de veilingen aflopen overdag ben ik meestal aan het werk (zonder internet) en kan ik niet kijken of men hoger bied... Khad nog een redelijk hoog maximumbod ingegeven maar toch ben ik ze kwijt....

Dus wie er soms over heeft, je mag me altijd contacteren, misschien kunnen we "zaken" doen. Ik zal zien.

Heb vandaag trouwens ook de 307 WRC in 1/18 binnengekregen die ik had ge-ebayt. Khad mij voorgenomen om niet te verzamelen in 1/18 omdat ik dat "te groot" vind, maar dit is eens een uitzondering en dan ook de enige denk ik. Gewoon omdat het een Peugeot is en hij 10 euro goedkoper was dan in de winkel Misschien koop ik nog wel zo'n 206 in 1/18. We zullen zien. Later post ik es een fotootje ervan. Mooi model.

Tot zover deze lezing...
__________________
- http://www.wrcplace.be -

Last edited by 206WRC-ke; 29-11-2005 at 23:38.
Reply With Quote