Thread: ZTC Race 4
View Single Post
  #7  
Old 26-07-2004, 16:46
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Booischot
Posts: 350
Re: Re: Re: ** ZTC Race 4 ***

Quote:
Originally posted by AlainH
Als er niet minstens 5 auto's in klasse 3 zijn, vallen al die auto's in een hogere klasse ( klasse 2 ). Er worden dan halve punten verdeeld in klasse 3 ( niet goed voor het algemene kampioenschap )...

Ik dacht dat er toch 5 deelnemers waren, maar ik kan verkeerd zijn. Er worden dan halve punten verdeeld in klasse 3 : dit begrijp ik niet goed. In het sportreglement staat onder punt 28: indien er minder als vijf deelnemers zijn in de klasse, hier dus klasse 3 worden ze gerekend bij een hogere klasse, hier dus 2. Er staat in dat de in deze hogere klasse behaalde punten meenemen naar hun oorspronkelijke klasse. Dus halve punten ???

Natuurlijk is dit niet goed voor de stand in het algemene kampioenschap, maar ja reglement is reglement, ook in de TC.

Als jullie er ook weer bij zijn is dit natuurlijk ook weer leuk: hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Wij zullen er ook weer zijn, maar in klasse 4 met ons meganeke. Eventjes de stand eens gecheckt na 3 races: we staan 17 de algemeen en 5 de klasse 4. Wij beginnen stilaan te hopen op een resultaat net als vorig jaar. We hopen geen enkele wedstrijd uit te vallen en de rest komt dan wel vanzelf. Hopelijk blijft het geluk aan onze kant. We zullen wel zien...
Tot op race 4 !!!
Reply With Quote