View Single Post
  #5  
Old 14-11-2004, 16:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Re: Re: beknopt raceverslag RACE PROMOTION

Quote:
Originally posted by bart VDB
. Er bestaat toch zo iets als een witte vlag en er zijn nog andere oplossingen. 'Gevaarlijk' weet ik niet , het vergt een beetje respekt.
Bij BTCS en andere PRC wedstrijden is dit gebruikelijk, of dat veilig is? Tijdens de twee BTCS wedstrijden die ik dit jaar heb mogen aanschouwen heb ik toch enkele "bijna klappers" gezien. Dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn.

Bij racen op amateur-, hobby- of gentlemennivo moet het binnenhalen van gestrande wagens wel kunnen. Er zijn inderdaad, verdomd simpele, oplossingen te bedenken om zoiets te bewerkstelligen. Zeer duidelijke afspraken en iedereen is weer tevreden. In deze moeilijke tijden is samenwerking gewenst......

Wat ik gisteren veel lulliger vond was dat twee deelnemers gisteren niet mochten deelnemen omdat hun tank niet conform reglement was. Volgens de letter van het reglement zal desbetreffende stoethaspel van de Technische Controle wel gelijk hebben...................echter die twee desbetreffende wagens hebben dit jaar al heel wat wedstrijden gereden in TC / Belcar met dezelfde tank. Ooit gehoord van precedent werking? Dit is in mijn ogen niet meer dan klantje c.q. deelnemer pesten!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote