View Single Post
  #19  
Old 08-05-2017, 12:38
EtronQuattro07 EtronQuattro07 is offline
petrolhaedtje
 
Join Date: Dec 2013
Location: Lauwe
Posts: 552
Quote:
Originally Posted by FRED65 View Post
Hey Dieter ,
ik doe dat met olieverf, maar dan moet je eerst vernis spuiten Zo kan je de olieverf die te veel is met een borsteltje met white spirit weg halen . Zet je geen vernis dan is er de mogelijkheid dat je de lak mee weghaald...AK producten werken zo ook, het teveel haal je weg met white spirit. Ik werk zeer graag met die producten , omdat ze zo een breed gamma hebben en voor alle toepassingen wel een potje bestaat. Je kan er ook smoke X19 over spuiten , of eventueel met een borsteltje aanbrengen...


Misschien dat je het al gezien hebt bij het model van Guy, maar de benzinedarmpjes kan je best ook geelachtig kleuren zo lijkt het of er echt benzine in zit.
Dit is alleen maar opbouwende kritiek he Dieter, iedereen bouwt op zijn manier en het belangrijkste is dat je er fun aan hebt...
Groeten , Fred
Hey Fred ik ga morgen naar Domino ik ben overgestapt naar een ander merk ak ipv van Tamiya ik zal vragen wat ik kan gebruiken om te verweren en ja de benzine kabels zal ik vergelen verzorg je maar en gauw je goed vele groetjes Dieter .
Reply With Quote