View Single Post
  #8  
Old 03-05-2017, 20:37
Tom21's Avatar
Tom21 Tom21 is offline
MotoGP Modeler
 
Join Date: Sep 2005
Location: Genk, Belgiê
Posts: 702
Nieuwe update. Ik heb de onderdelen die 'McLaren rood' moesten gespoten met Zero Paints. De kit zit vol met decals voor deze onderdelen maar vond het zelf spuiten toch mooier. Eerst de buitenkant afgeplakt, om de binnenkant mat zwart te spuiten. Hier komen nog carbon decals op. Daarna dit zwart afgeplakt en dan de buitenkant met Zero Paints 'McLaren rood' gespoten. Klein probleempje bij twee onderdelen is dat de lak niet hechtte op een klein stukje van de onderedelen. De rest ging gewoon goed. Morgen dit even bijwerken.

Het afplakwerk (dit heb ik dus 2 maal moeten doen)


Het spuitwerk


Dan de twee 'mislukte' onderdelen. Iemand enig idee hoe het kan komen dat de lak er daar niet opzit?




Verder de monocoque nog wat onderhanden genomen. Spuit -en afplakwerk gedaan en geassembleerd en gemonteerd.


OOkal de motor gemonteerd op de bodemplaat.




Ook de stoel onderhanden genomen. De meegegoten gordels eruit geschuurd om te vervangen door nieuwe. Wel een beejte te enthausiast geschuurd, dus stoel beetje beschadigd. Maar dit is ondertussen ook al gerepareerd.




Als laatste de banden nog voorzien van hun decals. deze moeten wel nog voorzien worden van een laagje matte vernis.


Tom
__________________
Valentino Rossi Models
Mijn website
Hondenclub DMH
Reply With Quote