View Single Post
  #33  
Old 17-05-2011, 17:45
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
En eens ik daar mee klaar was heb ik de onderdelen die achter de tanks bevestigd moeten worden en waarin de radiators bevestigd zitten gespoten in de kleur zoals ze op de referentiefoto's te zien zijn: een chroomkleur dus. Hierop moeten nog foto-ets radiatorgrilles aangebracht worden en wat leidingen.
Dat is ondertussen gebeurd, en de onderdelen werden ingebouwd in de Ferrari, achter de benzinetanks en naast de motor. De rechtse oliekoeler blijft na het bevestigen van het rode koetswerk gelukkig zichtbaar voor zover de cowling niet op de Ferrari geplaatst wordt natuurlijk. Zo is het toch geen verloren werk geweest. Ook de achterste spoilersteun werd afgewerkt en ingebouwd. Er zit een radiator tussen die beter zichtbaar is op een andere foto. Vanuit die radiator lopen er 2 leidingen naar de motor die je wel op de foto ziet.



Aan de andere zijde van de spoilersteun zie je nog wat extra details die voornamelijk te maken hebben met de noodstop. Wat je hier ook ziet is dat er van de linkse oliekoeler... niet zoveel meer te zien is. maar de radiators die aan de zijkanten van de koelers zitten zijn wel zichtbaar doorheen de openingen in het koetswerk natuurlijk, anders zoude ze niet veel koeling brengen.



Hier zie je al zo'n radiator steken aan de rechterzijde (gedeeltelijk toch).



De koetswerkpanelen die boven op de cockpit aangebracht moeten werden, alsook de zijdelingse panelen die ertegen aan gekleefd worden, zijn zoals je kan zien ook al aangebracht.



Een foto van de achterzijde gezien waarop je vooral de aangebrachte bekabeling en leidingen kan zien. Ik heb niet alles wat er op de referentiefoto's te zien is nagebouwd; een deel zou sowieso niet zichtbaar zijn, een ander deel zou het totaalbeeld overladen. Ik ben dus gestopt toen ik vond dat het er ok 'uitzag'.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_61.JPG
Views:	903
Size:	796.8 KB
ID:	22188   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_62.JPG
Views:	839
Size:	815.0 KB
ID:	22189   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_63.JPG
Views:	940
Size:	827.2 KB
ID:	22190   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_64.JPG
Views:	882
Size:	715.4 KB
ID:	22191   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_65.JPG
Views:	871
Size:	769.4 KB
ID:	22192  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote