View Single Post
  #34  
Old 17-05-2011, 17:48
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Een fotootje van de bolide in zijn geheel zoals hij er nu bij staat.



Idem van de voorzijde gezien.



Wat ik hier wou tonen is iets waarvan ik jammer genoeg vergeten ben een foto te nemen vóór het ingebouwd werd. Je ziet een smalle gleuf in het koetswerk. Ik vroeg me tijdens de bouw van dit model al af waar dit goed voor was. Nu blijkt er aan de rechterzijde van de rechtse oliekoeler een kijkglas te zitten dat uit een doorzichtig onderdeel bestond dat je hlafweg moest schilderen met clear orange om de indruk te geven dat de koeler half gevuld is. het zag er erg leuk uit, maar helaas kwam daarna de koetswerkbekleding erover heen, zodat je nu (net zoals in het echt) doorheen de gleuf moet kijken om het peil van de olie te kunnen zien. Maar je ziet op deze foto niet zoveel vrees ik. Als je het model in werkelijkheid zal kunnen bekijken zie je het echter wel nog goed... Wat je hier ook wel duidelijk kan zien is de foto-ets radiator.



Dan zetten we de voorwielen ook eens op de Ferrari...



En tenslotte een beeld van hoe ik het model zou willen tentoonstellen, of toch ongeveer. Misschien laat ik de voorwielen er af en worden de kleine onderdelen nog wat verlegd, maar in grote lijnen moet het zoiets worden. let ook op de achterspoiler die reeds blinkend zwart gespoten werd om als onderlaag te dienen van de chroomkleur die nog aangebracht moet worden. De voorspoiler ziet er trouwens ook zo uit.



Wordt vervolgd!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_66.JPG
Views:	872
Size:	499.4 KB
ID:	22193   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_67.JPG
Views:	840
Size:	449.4 KB
ID:	22194   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_68.JPG
Views:	846
Size:	396.8 KB
ID:	22195   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_69.JPG
Views:	895
Size:	571.6 KB
ID:	22196   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_70.JPG
Views:	906
Size:	599.0 KB
ID:	22197  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote