View Single Post
  #19  
Old 15-10-2005, 14:21
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Ik heb het ook allemaal al nagetrokken deze morgen om 8.05.
Toen ik zag dat er na 23.30 gisterenavond Petter-Jan nog een prono tussen ons beide had gezet; wist ik al hoe laat het was ...

Verdorie toch, waarom niet om zeker gespeeld en ongeveer uwe tijd genomen
Maar ik vond de tijden vanochtend toch maar behoorlijk traag in de kwalif. Het gebeurd zelden dat de beste tijden van vrijdag (die vd testrijders buiten beschouwing gelaten), maar amper verbeterd worden in de kwalifs. De piste werd wel duidelijk sneller naar het einde vd sessie toe, maar als dan Mister Kwalificatie tot twee keer toe moet corrigeren, en ik dacht dat ook Alonso nog een klein klein foutje maakte in S1, dan zit ik met de gebakken peren he ..

Pijnlijk

edit: Volgens mij STOND ik ook sinds de GP van Spanje aan de leiding, das dus iets van een 13 GP's zeker, met ongeveer constant een kloof van 5-10 punten, echt wel pijnlijk om dan in de laatste meters onderuit te gaan.

Kheb eens ff nagekeken, ALS de pole vandaag 0.137 sneller was geweest, dan had ik Bazzie niet de volle pot, en dus geen ex-aequo ... maarja als als als, zo kunnen we lang door gaan.

In ieder geval was bazzie me in de stand tot een maand geleden nog niet echt opgevallen, tot hem dan twee keer wint (3 weken terug en vandaag) en vorige week tweede, al een chance dat ik toen in extremis nog regenbandjes had laten monteren

Is het in de F1 zelf ooit al tot een ex-aequo geëindiged eigenlijk? Of hebben we hier met een primeur te maken?

En voor ik het vergeet, nen dikke en welgemeende proficiat bazzie
__________________
..: www.marcgoossens.com :..

Last edited by The Interceptor; 15-10-2005 at 14:29.
Reply With Quote