View Single Post
  #52  
Old 15-09-2010, 17:12
racer's Avatar
racer racer is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2010
Location: Houthalen
Posts: 163
Dominikske (of moet ik Racer, Koerser of BDAlover zeggen), ik hoop dat ge u ten volle realiseert wat ge hier ooit allemaal in brand hebt gestoken. Nu kunt ge uw eigen meetingskes nog meer "promoten"

Guido,

Ik vind dat ik in mijn vrije tijd uitnodig wie ik wil.
Ik heb geen modelbouwclub,ik hou ook geen meetings.
Ik nodig alleen echte vrienden uit om te praten over autosport,auto's in het algemeen en ook over modelbouw.
We zijn ook al een keertje samen naar de rally geweest,samen naar een beurs en zijn dit ook nog van plan.
Verdere activiteiten zoals rallypiloten uitnodigen,film kijken,gemeenschappelijke aankopen,afgieten in resin enz. daar zijn we gemeenschappelijk mee bezig.
Nog nooit is er enig probleem geweest en we breken elkaar niet af.We respecteren elkaar zoals we zijn.
We zijn geen club en hebben ook geen bestuur,ik stel mijn huis gewoon ten dienste van en iedereen met goede bedoelingen is welkom,en trouwens komen er ook geregeld mensen die nooit bij de paddock geweest zijn of er ooit iets mee te maken gehad hebben.

Heeft er iemand andere ideeën daarover,of stoort het iemand laat het mij a.u.b. weten.

Vriendelijke groeten,

Racer
Reply With Quote