View Single Post
  #53  
Old 15-09-2010, 19:06
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2008
Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Posts: 1,428
En nu ga ik mij kwaad maken.
Allez, dadelijk dan toch.
eerst even dit : 20 mensen samen in een club zijn 20 verschillende meningen. Mijn mening is devolgende : Modelbouw is mijn hobby, alleen of in clubverband, ik zal ervan blijven genieten. Dus of de stekker er nu uit gaat of niet, ik zal er geen seconde slaap over laten, ik bouw gewoon verder.
Nu, ik heb gisteren aangegeven dat ik, indien mogelijk me ook ga aansluiten bij KMK. Laat er echter GEEN twijfel over bestaan dat de paddock mijn eerste club blijft. Meetings en beurzen van de Paddock krijgen ALTIJD voorrang. Mijn modellen zullen ALTIJD op de stand van de paddock staan en als ik clubkledij draag zal het ALTIJD die van de paddock zijn. DUIDELIJK VOOR EENS EN ALTIJD????????

[kwaad modus aan].
En nu ga ik me even tot Guido richten. Laat het duidelijk zijn dat IK en IK ALLEEN bepaal wat ik in men vrije tijd doe. De paddock komt iedere derde vrijdag van de maand samen en die andere vrijdagen bepaal IK en niet jij hoe ik die invul. En als ik dat modelbouwend bij een andere club wil doen dan doe ik dat, met of zonder jou goedkeuring!!!
Ook verbaast me jou reaktie op mijn vorig post. Iedereen binnen de club die al eens geregeld een praatje met me maakt wist nl dat ik al een goed jaar overweeg om KMK als 2de club erbij te nemen. En dit niet om jullie te kloten maar om andere technieken te leren, weer eens andere mensen te ontmoeten. De enige die me heeft gevraagd om dit niet te doen omwille van het gezeik dat wel eens kon komen is Gert geweest. Gert heeft me trouwens nog NOOIT gevraagd om bij KMK te komen en zit NIET bij de paddock om aan ledenronseling te doen. Ik accepteer dan ook niet meer dat je iedere keer als er iets misloopt, je Gert zijn naam erbij haalt. Ik heb me altijd ingehouden voor de goede vrede maar DAS GEDAAN. Lees of hoor ik nu nog iets verkeerd dan kan ik je verzekeren dat ik niet meer zwijg. Bij de paddock is hij gewoon 1 v/d leden en als jij dat niet inziet dan is dat een gemis voor jou want zelfs jij kan van hem nog een hele hoop leren. [kwaad modus uit]

Zo, nu dat van men lever is gaan we weer gewoon naar de orde van de dag. We kunnen niet ontkennen dat vorig jaar bij de afwisseling van de wacht, om het zo te noemen, de paddock is onderverdeeld in 2 kampen, pro en contra Guido. Dominique lag zeer goed binnen de groep en het is dan ook begrijpelijk dat niet iedereen achter deze machtswisseling stond. En blijkbaar is dit bij sommigen blijven doorbroeden en waren enkele posts voldoende om de bom te doen barsten. Zelf ben ik ook niet altijd akkoord met wat er gezegd en gedaan word maar meestal hou ik men mond om de hemelse vrede te bewaren. Ik heb ondertussen op men gemak alle posts nog eens doorgelezen en ik vind in bijna iedere post wel zaken waarvan ik denk dat de poster gelijk heeft en ook zaken waarvan ik denk ' Wat de fuck slaat die nu uit zen botten".
Maar anderzijds heb ik nog niet echt iets gelezen wat alle bruggen definitief zou kunnen opblazen. Zelf vind ik het idee van een apparte ledenvergadering nog niet eens zo`n slecht idee. Effe iedereen zijn mening laten geven, eventueel een sappige discussie zodat iedereen dat uit zijn systeem heeft, maar dan weer alle koppen dezelfde richting uit en samen werken aan een positief paddock Modelbouw 2011 en dit beschouwen als een overgangsjaar. Moet nog kunnen denk ik. Ik kom in ieder geval nog steeds met veel plezier naar meetings en beurzen, we hebben een fijne club, het word alleen effe werken om er weer 1 groep van te maken.

Om effe samen te vatten, ik ben niet kwaad, op niemand, ook niet op Guido, kan leven met alles wat er hier tot nu toe gepost is, maar zal me zeker niet op men kop laten zitten als het gaat om niet paddock gerelateerde zaken.

Ik hoop jullie dan ook allemaal vrijdag te zien op de vergadering, lekkere pint pakken samen en er een gezellige avond van maken. Meer moet dat niet zijn.

m.v.g. Philip
__________________
Reply With Quote