View Single Post
  #6  
Old 14-03-2010, 23:09
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Rallymen View Post
Dat is prima aangezien iedereen zijn model bouwt zoals hij dat zelf wil.

Deel je al lang die mening, of nog maar net, Guido?
Mensen die mij wat beter kennen, weten dat ik van bij de start van de modelbouw activiteiten hier op De Paddock, ondertussen zijn we al een jaar of 7 bezig..., steeds van mening ben geweest dat iedereen bouwt naar eigen vermogen en kunnen, "iedere vogel zingt zoals hij gebekt is", nietwaar?

Echter, als er naar mijn mening gevraagd wordt, dan geef ik die. Als dan blijkt dat deze mening niet past in de overtuiging van degene die de vraag gesteld heeft, dan word ik met de vinger gewezen...

Laat ik duidelijk zijn: iedereen die het nog waagt om in deze thread van Gert, persoonlijke rekeningen met mij te vereffenen, die mag zich aan een rode kaart verwachten.

Laat dit, ook voor u beste rallymen, een laatste waarschuwing zijn. De vaste kern van DePaddock Modelbouw is deze steeds weerkerende onderhuidse kritieken ten aanzien van de club in het algemeen en van mijn persoon in het bijzonder, grondig beu.

Als zulke aantijgingen niet stoppen, dan gaat het enige wat jullie dreigen te bereiken, zijn dat op termijn het modelbouwgedeelte enkel nog toegankelijk zal zijn voor diegenen die het goed menen met de modelbouw in het algemeen en onze modelbouwclub in het bijzonder. Dat de overige lezers dan niet meer zullen kunnen meekijken, -leren, -genieten, is dan niet mijn verantwoordelijkheid meer.

Weet ook dat die kritikasters uiteindelijk hier op het forum altijd aan het korste eind gaan trekken.
Reply With Quote