View Single Post
  #137  
Old 04-01-2005, 16:33
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: Heuvelland
Posts: 851
Quote:
Originally posted by Huudo
Als de decals op een grotere oppervlakte staan dan de decal zelf, dan heb je daar idd geen last van. Anders wordt het wanneer decals dicht in elkaars buurt staan of wanneer ze aan de rand van een vlak komen te staan (bumper, spoiler enz.) Dan kan je ze toch best uitsnijden.

Bovendien is er op een echte auto met bestickering nooit zo'n randje te zien. Dus om een replica te bouwen dat zo dicht mogelijk bij het origineel aanleunt, kan je ze beter altijd wegsnijden.

Voor mij gaat het niet enkel om een modelletje te bouwen, maar om een zo natuurgetrouwe weergave te maken van het origineel. Wegsnijden van decalranden is één van die dingen.
Inderdaad, ik wil ook proberen om een zo natuurgetrouwe wagen te maken, maar ik vindt dat die randjes niet "ambeteerden". (Toch niet bij mijn eerste model, zal er mss nog wel last mee hebben in de toekomst)

Als je MicroSol gebruikt kan je die toch ook bij bumpers en zo mooi plooien dat ze aan plakken waar ze moeten?... En die randjes zie je ook niet zo erg vindt ik... Nuja, wie ben ik

Het zal in de toekomst mss nog wel voorkomen of beter zijn dat ik ze moet wegsnijden hé.
__________________
- http://www.wrcplace.be -
Reply With Quote