View Single Post
  #12  
Old 17-03-2002, 11:49
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
Een race die goed was voor het verloop van het WK!

- Startincident: Schumacher zat op een lijn waarmee hij de eerste bocht nooit zou gehaald hebben. Hij ging gewoon ondersturend richting Montoya. Zonder twijfel zijn fout!
Toch vond ik het een goede zaak. Zoals Hakkinen ook al heeft aangegeven moet Montoya eens komen te beseffen dat er anderen dit soort dingen meer gaan doen als hij zich zo agressief blijft opstellen. Hij moet nu wel beseffen dat hij aan de hand van dit incident een overwinning heeft weggegooid.
- Ik heb een mooie race gezien van Button! Chapeau!
- Zoals reeds eerder vermeld: bij McLaren klopt het chasis, de motor daarentegen heeft te weinig PK's en is niet betrouwbaar. Het wegvallen van Paul Morgan laat zich voelen (zeker bij Illiën).
- Sauber wil opnieuw de vierde plaats.
- Als de Arrows heel blijft, rijdt hij met dezelfde motor de Jag naar huis (op elke dag van de week en zeker op zondag!).

Het beeldverslag was *-?-$^µ ! Meer pitstops gemist dan ooit tevoren, ... zelden de juiste beelden op de juiste moment, ... weinig onboards en geen herhalingen.
Gelukkig waren Vingeron en Tassin bij de zaak. Chapeau voor de RTBF en zijn prima verslaggeving. Vanaf Imola nog de qualificaties en dan is de VRT voor mij helemaal 'history'!
__________________

Last edited by TiBo; 17-03-2002 at 11:51.
Reply With Quote