View Single Post
  #7  
Old 17-09-2015, 10:41
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Hallo iedereen,

Tijd voor een update. Ik ben deze week meteen begonnen met het detailleren van se motor. Er werden bougiekabels gelegd en ook benzinekabels. Eerst werden er gaatjes geboord in het kleppendeksel. Nadien geplooide koper tube van 0,7mm ingelijmd, zodat ik nadien kabels van 0,4mm er kon insteken. Nadien de bezinekabels getrokken voor de inspuiting. Deze werden vervaardigd uit 0,3mm soldeerdraad en nadien wit geschilderd. Toen die alles gedaan was, werd het motorblok op zijn plaatsgelijmd. En werden er nog een paar leiding aangesloten. Nadien was het interieur aan de beurt. De stoel werd zwart gespoten en nadien afgeplakt, om een laagje tenco te krijgen. Nadien werden er gordels gemaakt. Die kwamen van de Renaissance PE set. Ik heb ook geprobeerd om een rolkooi te maken, maar dit ging niet, omdat de zetel te ver naar achter stond. Het interieur is vrij basic, dus werden er nog een paar kabeltjes getrokken en werd de brandblusser op zijn plaats gelijmd. Nadien werd het dashboard en deuren ingelijmd en was het interieur klaar. De gaten van de tankdoppen werden ook uitgeboord en vervangen door alu buisjes van 3mm, 2mm en 1mm. Hier zijn enkele foto's

Het motorblok:







Het afgewerkte interieur:







Nog eens een dryfitje met body:





Tankdop:



Nu gaat we beginnen aan de carrosserie. Er is nog een boel te doen, want er moeten nog een paar problemen opgelost worden. Tot de volgende update
__________________
Mvg,
Lesley
Reply With Quote