View Single Post
  #39  
Old 21-03-2015, 12:28
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2008
Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Posts: 1,428
Quote:
Originally Posted by Rocknrolla View Post
Leuk maar wederom niks nieuws..
Nu zal ik waarschijnlijk overkomen als een zeur maar wil er toch even mijn mening over kwijt.
Vorige week op Jabbeke hoorde ik Lesley nog zeggen dat hij de Ghostbusters auto eens wou gaan maken en nu is het thema film en fantasie..
Verder is er beslist op de meeting, dus degene die afwezig waren hadden dus eigenlijk niks te zeggen. (Nu kun je wel zeggen, je moest maar aanwezig zijn maar die meetings zie ik nog steeds niet als een verplichting)
Het was eerlijker geweest als er via het forum kon gestemd worden of iets dergelijks.
Ook heb ik twee jaar terug al eens de GT500 uit de film 'I am Legend' gebouwd, dus eigenlijk ben ik al klaar met de groepsbouw..
Loeten heeft zijn 'Cars' en Lesley heeft de Mustang uit 'Bullit' gebouwd.
Daarom is het dus voor mij weer niks nieuws.
Eigenlijk slaat je redenering nergens op. Denk eens effe na : "Film en fantasy" .

Oorlogsfilms, dus je kan schiet, vaar en vliegspul bouwen.
Fast & furious misbaksels, dus je kan tuning bouwen.
Sci fi films, dus je kan sci fi bouwen.
Film is niet alleen auto`s, dus je kan motoren, fietsen, scooters, whatever je wilt bouwen. Want alles komt wel ergens in een film tegen.
En op de kop toe is er nog fantasy. Dat wil zeggen dat je je fantasy kan gebruiken.
Eigenlijk bouw je dus gewoon wat je wilt zolang het maar geen bestaande rally of race wagen is. En zelfs dat klopt niet echt want er zijn films gemaakt met bestaande race en rally wagens.
Eigenlijk neem je gewoon een kit en doe je ermee wat je wilt.

En das net waar je in je vorige post achter vroeg.
__________________

Last edited by Doc; 21-03-2015 at 12:51.