View Single Post
  #40  
Old 04-08-2007, 21:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Hoe langer deze kwestie speelt, des te meer krijg ik de indruk dat Ferrari zichzelf in de voet aan het schieten is. Deze week staat er een mooi stuk in de Autsport over de verdediging van McLaren. Een korte opsomming zoals ik deze Stepneygate zie:

* Ferrari en Stepney hebben een conflict om wat voor reden dan ook;
* Stepney wilde wraak nemen en dacht een luisterend oor gevonden te hebben bij vriend Coughlan;
*Coughlan raakte in het bezit van het 780 pagina's tellende dossier;
* Stepney vertelde Coughlan over de illegale bodem van Ferrari;
* Coughlan verzuimde om zijn team in te lichten;
* McLaren kan aantonen, bevestigd door een extern buro, dat dit document nooit van invloed is geweest op het ontwerp of modificaties van de huidige McLaren. Het document is nooit aanwezig geweest binnen het netwerk van McLaren;
* Dus ja, Mclaren had dit document in het bezit via de medewerker Coughlan maar heeft nooit zelf bewust voor deze situatie gekozen.
* Ferrari kan een aantal punten van dat externe rapport niet weerleggen;

Het hele gedoe is het gevolg van de individuele acties door Stepney en Coughlan. Ferrari denkt "iets" in handen te hebben, McLaren is eigenlijk slachtoffer in deze kwestie.

Overigens is de FIA bezig om te onderzoeken of Stepney en Coughlan levenslang een straf kunnen krijgen om hen het werk te beletten in een autosport-omgeving! Dat lijkt me dan ook weer net iets te.........lijkt me ook niet haalbaar op een aantal vlakken.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote