View Single Post
  #8  
Old 30-11-2012, 10:24
wouter-1981 wouter-1981 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2012
Location: Oostvlaanderen
Posts: 2
Het grote probleem inderdaad dat het moeilijk is om de jeugd in deze hobby te krijgen. Het vraagt heel wat inzet, geld, tijd en het aantal modelbouwers is drastisch verminderd maar toch kan ik me moeilijk voorstellen dat in een stad als Gent niet genoeg interesse is om 1 kleine winkel, die dan nog heel centraal gelegen is, draaiende te houden. Vooral op gebied van verf, lijm, mesjes,... Sommigen gaan enkel in "dringende gevallen" eens lokaal shoppen, maar als die er niet meer zijn, moet je dan telkens online bestellen, voor een enkele potje dan wordt dit te zot. En ik ken mezelf, als ik dan toch iets online bestel, dan ga ik onmiddelijk enkele zaken extra bestellen omdat het de moeite zou zijn. Dan geef ik graag af en toe eens wat "teveel" uit in een winkeltje. Als er echt totaal te weinig interesse is in modelbouw, ja dan is het natuurlijk een zinkend ship, maar volgens mij kunnen we toch wel lokaal enkele winkeltjes redden door toch eerst wat eerder naar hen te gaan i.p.v. direct uit onze luie zetel zetel te bestellen ;-)

Last edited by wouter-1981; 30-11-2012 at 10:26.
Reply With Quote