View Single Post
  #1  
Old 15-10-2016, 22:58
Wanneke Wanneke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2013
Location: Tremelo
Posts: 278
Tyrrell 020 - S. Nakajima - Tamiya 1/20

Na de Sauber van Kobayashi blijven we nog even bij de Japanners, deze keer is het de beurt aan Nakajima en zijn Tyrrell 020:

Name:  5f585b71442641c0eb6764c3b83cb8cf.jpg
Views: 1004
Size:  176.3 KB

De 'Braun Tyrrell Honda 020' werd gebruikt in 1991 door Satoru Nakajima en Stefano Modena. Onder de motorkap zat een V10-Honda motor en de auto reed op Pirelli rubber. Een tweede plaats door Modena tijdens de GP van Canada was het beste resultaat van het team dat jaar. Nakajima's beste resultaat was een vijfde stek tijdens de GP van Amerika.

Het model zelf nu. Zoals wel vaker het geval is, zal ik ook dit model met de motorkap dicht bouwen. Verder ga ik ook niet echt iets toevoegen. Hier en daar enkele PE-schroeven en een aantal kabeltjes die in het echt ook zichtbaar waren.

Begonnen ben ik met het passen van de voornaamste carrosserie onderdelen. Deze lijken goed te passen zoals op onderstaande foto te zien is:

Name:  IMG_0120.JPG
Views: 969
Size:  239.5 KB

Dat was het tot zover. Ik weet dat ik in het verleden al enkele keren een thread ben opgestart, maar na verloop van tijd vergat om deze verder te updaten, mijn excuses daarvoor.
Ik ga deze keer echt mijn best doen, maar een gewaarschuwd persoon is er twee waard.
__________________
mvg,
Wannes
Reply With Quote