View Single Post
  #38  
Old 27-06-2018, 16:10
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Intussen werd de cockpit volledig afgewerkt. De rolkooi is geplaatst en de rode "elastieken" vastgebonden. Er werd nog een geel decal geplaatst (van de keuring?) op de rolkooi en er werd een rol blauw rubber met tape vastgezet. Ik vermoed dat deze laatste in werkelijkheid een rol met gereedschap is gweest. Als laatste werd er nog een gele stekker aan de "buiten" zijde van de cockpit gemaakt van stukjes plastic die ik her en der over had.


Voordat de cockpit vastgezet kan worden op het chassis moeten wel eerst de voorwielen gemonteerd worden. De stuurstang werd nog iets in lengte aangepast omdat de wielen wel heel erg veel "toe-out" hadden waar ze een beetje "toe-in" dienen te hebben. De remklauwen kregen ook nog een wash met olie. Ook te zien in de foto is het PE deel dat de radiator voorstelt. Deze is later nog net te zien achter de openingen in de bumper.


Dan de body. Deze werd volledig gedecaled en dan voorzien van een beschermende laklaag. Daarna werden de achterste raampartijen, de roosters en de verlichtingen (voor en achter) geplaatst. In onderstaande 2 foto's is het resultaat te zien met van een aantal delen een uitvergroting.




Tenslotte nog even een schijnbaar klein onderdeel, maar wel een met de meeste onderdelen erin verwerkt. Dit rooster dat aan de achterzijde wordt geplaatst bevat in totaal 18 metalen/PE onderdelen en 2 decals
Attached Images
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_059.jpg (217.8 KB, 4812 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_058.jpg (208.8 KB, 4739 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_056.jpg (225.4 KB, 4871 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_057.jpg (195.2 KB, 4858 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_060.jpg (233.4 KB, 4842 views)
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."

Last edited by TvD; 27-06-2018 at 16:22.
Reply With Quote