View Single Post
  #25  
Old 13-09-2010, 21:22
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Omdat de bestelling van de kledij wat vertraging heeft opgelopen, is mijn vraag de volgende:

Is het mogelijk om wat betreft de hemden, enkele pas-exemplaren vast te krijgen?
De mensen met een grote maat, waaronder ikzelf, hebben vorige keer een te kleine maat verkregen. En om dat te voorkomen is het misschien beter om enkele grotere maten te vragen zodat we op voorhand kunnen passen.

Zodoende kunnen we het thema kledij misschien wel in orde krijgen naar het volgende jaar toe.
Ik denk niet dat er paskledij beschikbaar is, tenzij we ze aankopen, maar da's wat dom denk ik. Wat wel is, is dat ík nu weet waar op te letten de volgende keer, dus de kans dat het zich herhaalt is klein. Zoals eerder gezegd is het bij de omzetting van kraagmaat naar M,L,XL foutgegaan, mede door het feit dat beide partijen (zowel de besteller als de winkelier) nieuw waren en niet wisten dat de hemden in kwestie wat klein uitvallen en je best een maatje groter neemt. De vorige winkelier wist dat wel. Een samenloop van omstandigheden.

Quote:
Originally Posted by Doc View Post
Laat mij nu eens een heel domme suggestie doen in verband met de clubkleding. Waarom plaatsen jullie het order voor de clubkledij niet bij een lid van de club?? We hebben Danny toch? Ik denk dat die heel makkelijk aan pasexemplaren kan komen en ik dan zijn we tenminste zeker dat we goedpassend en kwaliteitsmateriaal hebben.
We plaatsen het niet bij Danny omdat we dat nog voor de allereerste bestelling hebben nagevraagd en een negatief kregen.

Reply With Quote