View Single Post
  #8  
Old 31-05-2011, 22:45
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Ik denk dat de steunpalen uit gelakte aluminium waren, wat wel zo handig is vanwege het gewicht; tenslotte moet zo'n display dikwijls vervoerd en opgebouwd/afgebroken worden. De hoogte van die steunen schat ik op ongeveer een meter. De plexiglas platen heb ik niet gemeten, maar ik schat dat ze zo ongeveer een A4-formaat hadden en ergens tussen de 0,5 en 1 cm dik waren.

Lesley, als je zin en tijd hebt om zo'n ontwerpje te tekenen zou dat zeer welkom zijn. Maar je hoeft je niet in allerlei bochten te wringen om dat klaar te spelen, we hebben alle tijd hoor.

Alvast bedankt aan iedereen om hierin mee te denken en voorstellen te doen; dat wordt ten zeerste geappreciëerd
Guy,

Ik had jouw reply niet gelezen en ben op Gulfie zijne reply verder gegaan. Dat ontwerp maken is in principe niet zo veel werk. Als het aluminium moet gemaakt worden, dan kan ik altijd terecht bij een metaalbedrijf dat ik goed ken. Het plexiglas zou toch minimum 1cm dik moeten zijn. Ik zal proberen om tegen het weekend een ontwerp naar je door te mailen. heb jij soms autocad, want ik kan dat bestand niet als foto of pdf doormailen, anders moet ik het inscannen en zo doorsturen.

Lesley
Reply With Quote