View Single Post
  #10  
Old 15-03-2010, 18:21
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2008
Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Posts: 1,428
Ik ga me hier niet mee moeien en geen oordeel vellen vooral omdat ik nog Walter nog Rallymen ken. En ik vind nog altijd dat ik iemand eerst persoonlijk moet kennen voordat ik weet hoe ik een post moet opvatten.
Wat ik wel kwijt wil zijn 2 dingen.

Ten eerste : Guido, ik vind het een prima idee dat je deze post uit Gert zen topic verwijderd hebt.

Ten tweede : Mij, en nog anderen, zijn niet alleen geinteresseerd ik builds van mensen zoals Gert, Guy, Dominique, Tom en consoorten. Deze mensen bouwen op een niveau waarvan de meesten van ons alleen kunnen dromen. Maar ik probeer zoveel mogelijk eruit te leren.
MAAR ik heb ook interesse voor andere builds. Bouwt er iemand minder goed, heeft er iemand problemen dan zal ik, altijd klaar staan met goede raad, als ik die heb. EN ja, ook die-cast verbouwingen volg ik met veel plezier. Ik zal het zelf trouwens ook niet gaan nalaten om hier een die-cast te gaan verbouwen, binnen enkele maanden verwacht ik hier aan te gaan beginnen. Wat maakt het uit wat je bouwt, we hebben allemaal dezelfde hobby, we zijn allemaal volwassen mensen, allez tis maar hoe je het opvat, gebruik dit forum om te leren, om te helpen, en vooral, om LOL te hebben.

m.v.g. Philip
__________________
Reply With Quote