View Single Post
  #22  
Old 15-03-2010, 23:23
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Rallymen View Post
Vraag je gewoon eens af door wie ik toen alles verwijderd heb.
Ik ben nog altijd vrij om mee te lezen waar ik wil.
Ik vind een ding jammer, dat je me in Jabbeke niet recht durft in het gezicht kijken, omdat je goed genoeg weet wie er toen in fout was, en ik was het niet.
Ik wou hier niets meer posten, en zal dat ook na deze niet meer doen, en ik hoop voor de andere mensen dat de paddock niet uiteenvalt, wat heb ik daar nu aan?
Maar zo heb je nog eens getoond, hoe jij als mens bent.
Voila bij deze, vaarwel, het ga je goed Guido.
Ik weet goed genoeg waarom je toen alles verwijderd hebt. Als ik geweten had dat je in Jabbeke was, dan had ik je zeker wel aangesproken, want uiteindelijk wil ik niets liever dan dat dit uitgeklaard kan worden. Ik ben nog nooit een discussie uit de weg gegaan en ben altijd bereid tot gesprekken met eenderwie over eenderwat.

Dat mag je aan anderen hier op het forum, ik noem ze even niet bij naam en toenaam, maar ze zijn jou allen welbekend en ook rallymodelbouwers, navragen. Nadat je je biezen gepakt hebt, waren het zij die zich ook geviseerd voelden... Met hun is alles uiteindelijk wel uitgeklaard en besproken geweest zonder dat ze mij als mens beoordelen/veroordelen.

Mijn telefoonnummer staat al jaren hier op De Paddock onder mijn profile, dus als je wil, mag je me altijd bellen.

Last edited by Guido; 15-03-2010 at 23:25.
Reply With Quote