View Single Post
  #5  
Old 17-08-2016, 22:37
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Het dashbord is manueel geschilderd, de grijze grondlaag uitgezonderd. In deze close-up zijn de geschilderde streepjes, lijntjes en stipjes dudielijk niet echt leesbaar, maar eens alles in de gesloten cockpit zit zal het schilderwerk zijn werk wel doen, geloof me



De kuipstoel wordt afgewerkt met de veiligheidsgordels en het achterschot werd voorzien van wat extra details. Na een tip van Tim heb ik trouwens besloten om de Sparco decals te verwijderen van de gordels



Vervolgens wordt het achterschot in de cockpit gekleefd, waarna de gordels aan de achterwand bevestigd worden. Tenslotte kan de stoel zelf aan de bodem van de cockpit gekleefd worden en kan het dashbord op zijn plaats geïnstalleerd worden.



Hier zie je het resultaat. Merk op dat de witte streepjes de verschillende opschriften op het dashbord goed simuleren. Ik vind toch dat ze overtuigend genoeg overkomen



Bovenaanzicht van de cockpit. De echte Toyota vertoont wel meer bekabeling binnenin, maar aangezien de deuren gesloten blijven is het detailleringsniveau voldoende om een druk interieur te simuleren.

Attached Images
File Type: jpg 1999_toyota_gt1_12.JPG (428.0 KB, 905 views)
File Type: jpg 1999_toyota_gt1_13.JPG (631.8 KB, 812 views)
File Type: jpg 1999_toyota_gt1_14.JPG (557.6 KB, 837 views)
File Type: jpg 1999_toyota_gt1_15.JPG (536.9 KB, 853 views)
File Type: jpg 1999_toyota_gt1_16.JPG (652.3 KB, 863 views)
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote