View Single Post
  #74  
Old 13-11-2005, 12:19
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by Desmodromic2001
Aan de heer onderwijzer: "Effe" is niet terug te vinden in het woordenboek. Ik veronderstel dat U "even" of "eventjes" bedoelde? Toch mooi van U dat U het opneemt voor onze jonge nieuwkomer op het forum.

Ik vind het prachtig dat er hier zo geijverd wordt om een correct taalgebruik te hanteren, maar we mogen ook niet overdrijven. Dit is tenslotte een modelbouwforum, en geen taalforum. Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat scoobyfreak zijn uiterste best doet, om zich zo goed mogelijk verstaanbaar te maken. Wat is anders de zin van iets te posten, als niemand het begrijpt? Trouwens, zijn we hier niet aan het zondigen tegen de regels van het forum? Want als dit niet is, dan weet ik het ook niet meer

Voila, dat bedoelde ik dus, voor als je tussen de regels kan lezen

En Desmo, volgens mij had ik er ook aan toegevoegd dat ik zelf wel eens zo'n foutjes maak... Het was dus niet de bedoeling om hier betweterig over te komen zoals ik al zei. Er heersen al genoeg vooroordelen tov ons beroep...

Scooby, trek het u niet teveel aan. We zijn blij met uw postings en nu snappen we ook waarom het wat moeilijker gaat... Net beginnen typen in een wereld waar afkortingen en dialect heersen (sms en msn) is dus zeker niet makkelijk. Ik waardeer alvast de moeite die je doet. En daar zal ik niet de enige van zijn...

En nu graag terug on topic??

Ik ben in volle verwachting (ja net als mijn vrouw dus)... Er moeten deze week tal van dozen inkomen. En ik weet nu al niet meer waarmee eerst beginnen. Het zal een mengelmoes worden, vrees ik. De beide WK-modellen samen met een andere... Misschien vraag ik het wel hier ergens...
Reply With Quote