View Single Post
  #4  
Old 22-01-2008, 21:02
Louis Louis is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2007
Location: kuringen
Posts: 103
Inderdaad, het is dank zij al de mensen hier op de site en op de meetings dat wij veel bijleren in een kortere tijd dan in een "klassieke" modelbouwvereniging. Daar ben je meestal als autobouwer de rare eend in de bijt. Het gros van de leden in die clubs zitten in de tanks of de vliegtuigen. Je krijgt daar ook wel tips en goede raad maar dat beperkt zich meestal tot het technische gedeelte van de modelbouw (spuiten, verf enz) maar niet specifiek op autogebied. En dit is nu de grote troef van de Paddock. Hier is iedereen bezig met auto's. Ik ben nu bijna 2 jaar bezig met rallybakken en ik zie in elk model een lichte vooruitgang. En dit is voor het grootste deel dankzij de leden hier aanwezig. Ik kijk veel naar de threads, stel zelf al eens vragen en als ik naar de meetings kan gaan steek je iets op van de demo's. Ook heb ik het "handboek voor de autobouwer" dat hier op deze site staat uitgeprint en in een kaft gestoken. Zo heb ik dat altijd bij de hand als ik met iets zit. Ik heb niet de drang om aan wedstrijden deel te nemen of prijzen te winnen. Als ik een mooie bonte verzameling in mijn vitrinekast heb ben ik al gelukkig. Ik zie het hier dus ook niet zo direct als opnaaierij maar meer als een stimulans om elk model weer ietsjes beter te doen.
Reply With Quote