View Single Post
  #4  
Old 13-03-2010, 23:51
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Walter View Post
Er zijn andere bouwers op het forum die hier eens een puntje aan kunnen zuigen.
Dat zie ik graag,een volledig realistische auto en geen blinkdoos.
Iedereen weet ondertussen dat Walter Maes geen geverniste auto's wil zien. Dat is prima aangezien iedereen zijn model bouwt zoals hij dat zelf wil. Maar waarom hij dan telkens weer iedere gelegenheid te baat neemt om mits goed gemikte steken onder water zijn ongenoegen - in ware "Don Quichot" stijl - te uiten hierover wanneer anderen zulks wel doen, blijft mij een raadsel.

Ik denk dat hij erg gefrustreerd moet zijn hierover, vermits ik een voorstander ben van geverniste modellen en gaande weg op het forum het vernissen van modellen zijn ingang heeft gevonden. Voelt hij het aan als een verloren strijd tegen de vernisbrigade? Wie zal het zeggen...

Quote:
Originally Posted by Walter View Post
Ik geef geen kritiek,alleen mijn eigen mening over een model.
Dat kun je nemen zoals je wil.
Het is maar wat je zelf ervaart als kritiek geven. Vaak zie je dat mensen wanneer ze "een eigen mening verwoorden", dit nooit als kritiek wordt omschreven, terwijl wanneer iemand anders zijn mening geeft, dit steevast als kritiek wordt bestempeld. Waarom dan? Ik heb er geen idee van, maar het is wel zo.

Quote:
Originally Posted by Walter View Post
Ik wijd ook geen 5 posten aan of de racestoel te groot of te klein is.
Als er mensen zijn op een publiek forum dit zulks willen doen, dan is dat prima, zeker wanneer dat op een respectvolle manier gebeurd. Als je daar een probleem mee hebt, gezien het tongetje dat je nodig vind om erachter aan te zetten, heb ik maar één advies: niet meer naar het forum komen, dan hoef je je daar niet meer aan te ergeren.

Quote:
Originally Posted by Walter View Post
Ik denk dat sommige mensen eens moeten nadenken waarom sommige personen vroeger wel en nu geen modellen meer zetten op het forum.
Dat is ook omdat ze opbouwendekritiek kregen.
Geloof me gerust beste Walter, hier is niet enkel aardig wat over nagedacht, maar met een aantal betrokkenen is dit ook gewoon uitgepraat geweest achter de schermen en niet op een publiek forum, want dat is er de plaats niet voor. Zeker niet in een thread die een andere vriend/collega modelbouwer gestart is om een bouwproject te delen om zelf te leren en om kennis/kunde te delen.

Ik moet je van harte proficiat wensen omdat je er weer in geslaagd bent om in iemands anders zijn thread, naast de kwestie je ergernis ten op zichte van het forum te moeten kunnen ventileren. We doen allemaal aan modelbouw en ieder op zijn manier, onder het motto: "geniet van de verschillen en koester de overeenkomsten" . Dat blijkt al een hele tijd niet meer te kunnen en daarom hebben we besloten om je even aan de kant te laten toekijken door het geven van een rode kaart op het forum.

Rode Kaart = 1 maand ban.
Reply With Quote