View Single Post
  #31  
Old 04-06-2011, 00:05
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by eyckles View Post
Deze afmetingen had ik origineel ook in gedachten. Ben er al aan bezig geweest, maar moet nog een groot deel tekenen. Voor de bodem plaat kan je eventueel opteren voor een keukenblad uit spaanderplaat van 4cm en dat kan je op maak laten maken in gelijk welke kleur. Ik stuur het bestand naar je door.

Groeten,
Lesley
Een keukenblad van 4cm is toch al een serieus gewicht.

Maar waarom moet onze display zo groot worden, ik zou opteren voor 2 kleinere, elk zo'n 60cm lang en 2 verdiepingen.
Ook zou ik de staanders schuin zetten, met voorin een gleuf voor de leggers in te steken. Maar ik zou de staanders apart houden, elk op zijn eigen grondplaat. De 2 leggers houden de staanders wel op hun plaats. Mijne uitleg is misschien wat onduidelijk, maar ik zal eens kijken wat ik papier krijg tegen volgende meeting.
Ik heb al een tijdje een ideetje in het koppeke zitten, het wordt tijd om dat eens uit te tekenen
Misschien dat ik eens ga overleggen met diegene die me ook al de houten staanders voor onze spiegels heeft gemaakt, wat de mogelijkheden zijn. Het is een schrijnwerker op pensioen. Ik zal mijn best eens doen naar volgende meeting toe.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 04-06-2011 at 00:13.
Reply With Quote