View Single Post
  #93  
Old 07-01-2006, 19:30
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Sennake
10 euro ipv 40 bv. Vorige week een Tamiya moto gekocht voor die prijs, en 40 euro is de prijs in België. Zelfs met de 10 euro verzendingskosten erbij kom ik nog altijd maar aan 20 euro, zijnde 50% van de 40 euro hier.
Als je de goedkoopste ginder vergelijkt met de duurste hier... hogerop wordt al een prijs van 35 euro voor een moto kit aangegeven. Dus 20 euro, én je rekent op een dosis geluk bij de douane... dan is het idd lucratief, anders lappen ze u er nog eens bij voor 15 euro en ge hebt net zoveel betaalt als hier - wat al gebeurd is.


Quote:
Originally Posted by Sennake
Dan valt de Honda Civic ook meteen af mag ik veronderstellen? Ok, je koopt hem dan wel bij een Belgische dealer natuurlijk. Maar je begrijpt wat ik bedoel eh
Da's toch niet hetzelfde... Als we enkel producten zouden moeten kopen die in België nog gefabriceerd worden, tja dan gaan we niet veel meer moeten kopen he. Het gaat hier over de zelfstandige winkeliers die leven van onze hobby. Maar wellicht omdat ik in het verleden zelf op eigen benen gestaan heb, denk ik misschien wat vaker aan hun.

Nu goed, ik blijf toch nog altijd twijfelachtig. De uitleg van Steven is perfect aanvaardbaar. Rechtstreeks gekocht om de eerste te zijn - zeker gezien de ambitieuze rally-modelbouwplannen die ze bij Domino hebben - en ik denk niet dat hij Broux of Verschooten bedoelde met kleine winkels.
't was kerstperiode, een container is wat later, (de boot zinkt en ge hebt onmiddellijk een maand achterstand - denk maar aan de autocontainer die zonk in het kanaal), winkels waarvan we de aankooppolitiek niet kennen, enz...

Ooit van Murphy gehoord?
Reply With Quote