View Single Post
  #49  
Old 15-09-2010, 15:29
Loixrallyfan's Avatar
Loixrallyfan Loixrallyfan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2009
Location: Valmeer
Posts: 1,524
Beste collega-bouwers,

Ik zou hier toch ook graag iets over kwijt willen.
Ten eerste, zo snel concluderen dat de club leegloopt, vind ik een beetje voorbarig.
Ok, er zijn leden vertrokken en er zullen er nog gaan, maar er zullen er ook weer andere bijkomen. Dat gaat nu eenmaal zo in een club, mijn gedacht.
Ik persoonlijk ben niet van plan te vertrekken en vind het hier nog altijd heel plezant.
Niet tegenstaande wordt mijn nieuwschierigheid ook gewekt door wat anderen doen, binnen of buiten de club. Als enthousiast en gemotiveerd modelbouwer is dat mijn inziens een gezonde houding die je toelaat te groeien in iets dat je graag doet, anders was het geen hobby hé.
En dankzij deze club en zijn leden ben ik ook enorm gegroeid en daarvoor ben ik dan ook heel dankbaar. Heb altijd de tips ter harte genomen en tot uitvoering gebracht.
Enja, ik heb al eens zitten denken om ook elders bij te leren, maar dat wil niet zeggen dat ik de Paddock de rug toekeer. In tegendeel, ik zal altijd mijn modellen hier blijven posten, de tafels van onze club bevoorraden met mijn modellen en naar de meetings blijven komen. En als ik in het bezit ben, ook met plezier het Paddockshirt dragen.
Want dit is voor mij de club waar het allemaal begon, en ik hoop dan ook dat we snel weer aan 1 touw zullen trekken en weer lekker kunnen gaan plakken.
Maar wil toch even duidelijk zijn dat ik hier geen exclusiviteitscontract getekend heb en dat ik dan ook de vrijheid heb om de tijd voor mijn hobby zelf in te vullen, zodat ik der optimale voldoening van heb.
Want dat is toch waar het om gaat, hé mensen. Je tenvolle amuseren met je hobby op een manier die je zelf invult.

En ik voel mij ook een beetje verongelijkt door te lezen dat je pas een echte Paddocker bent als je ENKEL post op De Paddock .
Ik post al jaren mijn modellen op het Autosportforum en zal dit daar altijd blijven doen omdat ik ook daar enkele goede kameraden gemaakt heb.
Ik kom elke maand trouw naar de meetings, neem der zelfs verlof voor. Ik neem deel aan de beurzen en bevoorraad de tafels met modellen. En heb zelfs 2 van de drie beurzen geholpen met de opbouw. Daarnaast doe ik altijd mijn best om leuke verslagen te schrijven in de wips, waar ook de nodige tijd in kruipt, natuurlijk. En dan doet het toch een beetje pijn om dit te lezen.

Enfin, no hard feelings to anyone. Want zo zit ik niet in elkaar.
Ik heb in deze club enkele heel goede kameraden gemaakt en mij al enorm geamuseerd, en ik hoop dat dat nog lang zo mag doorgaan. En daar geloof ik wel in.
Even de koppen samensteken en alles uitpraten, zou ik zeggen en er dan weer een lap op geven.

En euhh, plekken mannen, daar doen we het voor.

Grt, Guido (Loixrallyfan)
__________________
Reply With Quote